Vegán szív-egészségügyi kockázatok, Navigációs menü


pulmonalis hipertónia 2

Az egyik tanulmány 32 éven keresztül követte a résztvevőket, és megállapította, hogy a növényi alapúbb étrendet követőknél alacsonyabb volt a szívbetegségek aránya. A másik tanulmány a nők egészségére összpontosított, kimutatta, hogy a posztmenopauzában lévő nők körében, akiknek étrendje inkább növényi alapú volt, szintén csökkent a szívproblémák kockázata.

vérnyomás csökkentése otthon

Az első a Journal of the American Heart Association című folyóiratban megjelent új tanulmányban közel fiatal felnőttet követtek nyomon, akik a vizsgálat kezdetekor évesek voltak. A vizsgálat 32 évig tartott.

hogyan lehet 3 hét alatt gyógyítani a magas vérnyomást

A résztvevők közül vegán szív-egészségügyi kockázatok sem volt szívproblémája a vizsgálat kezdetekor. Az évek során az orvosok a szűrővizsgálatokon értékelték a vegán szív-egészségügyi kockázatok egészségi állapotát, rákérdeztek az általuk fogyasztott ételekre, és egy étrendminőségi pontszámot adtak nekik.

részletes étrend magas vérnyomás esetén

Kapcsolódó bejegyzések A bolygónak és az egészségünknek is jót tesz, ha kevesebb feldolgozott ételt eszünk Az Ecowatch összegyűjtött néhány reális módszert arra, hogyan csökkenthetjük a feldolgozott élelmiszerek mennyiségét a mindennapjainkban A kutatás végére közel embernél alakult ki szív- és érrendszeri betegség.

A tápanyagokban gazdag, növényközpontú étrend jótékonyan hat a szív- és érrendszeri egészségre. A növényközpontú étrend nem feltétlenül vegetáriánus.

Újabb érvek a növényi alapú táplálkozás mellett

Az emberek olyan növényi élelmiszerek közül választhatnak, amelyek a lehető legközelebb állnak a természeteshez, és nem erősen feldolgozottak. Úgy gondoljuk, hogy az egyének időnként mérsékelten beiktathatnak állati eredetű termékeket, például nem rántott baromfit, nem rántott halat, tojást és alacsony zsírtartalmú tejtermékeket.

Vegán étrend, előny vagy kockázat az egészségre? A Vegán Világnapon bemutatjuk a vegán étrend követésének előnyeit és hátrányait. Akik ellenzik, azt mondják, hogy a vegán étrend hiányzik az egészség szempontjából számos nagyon fontos tápanyagból. Azok viszont, akik a veganizmus mellett állnak, ezt megmagyarázzák a vegán étrendnek számos előnye van és az esetleg hiányzó tápanyagokat könnyen kiegészítik más élelmiszerek. Megkezdődik a vita.

Yuni Choi, a fiatal felnőttek körében végzett tanulmány egyik szerzője, Minnesotai Egyetem Közegészségügyi Iskolájának posztdoktori kutatója. A második, szintén a Journal of the American Heart Association című folyóiratban megjelent tanulmány a posztmenopauzában érintett nők körében kereste a kapcsolatot a növényi alapú étrend és a szív- és érrendszeri betegségek kockázata között.

vernyomas ertekek jelentese

A résztvevők a vizsgálat kezdetekor évesek voltak, és között jelentkeztek, és a kutatás ig tartott. A Portfolio diétát követők több növényi alapú élelmiszert fogyasztanak, például hüvelyeseket, garbanzóbabot és bogyós gyümölcsöket. Az alanyok kérdőíveket töltöttek ki az étrendjükről, és a kutatók ezeket az információkat használták fel annak felmérésére, hogy mennyire követték a Portfolio diétát.

Glenn vezető szerző, a Torontói Egyetem doktori hallgatója.

Képes-e csökkenteni a TMAO-szintet a vegán székletátültetés?