Szívegészségügyi tevékenységek


Szponzorált tartalom Ajánlom Rossz hír ugyan, hogy egy tanulmányban kiderült, hogy az 50 év feletti nőknél a sok ülés növeli a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát, a jó hír mellé azonban az, hogy nem kell órákat futni mindennap, hogy megelőzzük a bajt.

meddig él egy magas vérnyomásban szenvedő ember hogyan fogja megmenteni a magas vérnyomás

Az Amerikai Szívegészségügyi Szervezet kutatása során arra keresték a kutatók a választ, hogy a mai kor emberére jellemző inaktív, modern, képernyőkkel teli ülő életmód milyen hatással van az 50 év feletti nők szervezetére, konkrétabban a szív egészségére.

Az eredményben azt találták, hogy a posztmenopauzában lévő, ülő életvitelt folytató nőknél jelentősen emelkedik a szívelégtelenség kockázata.

7 olyan kiegészítő, amely jót tesz a szív egészségének - és 3 dolog, amelyet kerülni kell

A kutatás kilenc évig tartott, ebben szívegészségügyi tevékenységek időszakban 81 ezer, egészséges szívű nőt vizsgáltak, akik közül a kilenc év letelte után alany került kórházba szívelégtelenséggel. A kutatásban résztvevő nők közül azok, szívegészségügyi tevékenységek napi 8,5 óránál többet ültek, 54 százalékkal több eséllyel betegedtek meg, mint azok, akik 4,5 óránál kevesebbet ültek.

sprint vagy kocogás a szív egészségéért szív egészségügyi skit

Akik még többet, 9,5 órát is üléssel töltöttek42 százalékkal nagyobb kockázatot vállaltak a szívük egészségének szempontjából, mint azok, akik maximum 6,5 órát ültek egy helyben.

A megelőzés fontos, a megoldás nem is olyan nehéz: többet kell mozogni.

Mely gyógynövényeket lehet használni a szív és az érrendszer védelmében?

Michael J. LaMontea tanulmány vezető szerzője, a Buffalo Egyetem docense. Szívegészségügyi tevékenységek az eredmények összhangban vannak más tanulmányokkal, melyekből már tudjuk, hogy az ülőmunkát végző embereknél nagyobb valószínűséggel alakulnak ki olyan egészségügyi problémák, mint a cukorbetegség, a magas vérnyomás, az agyvérzés, valamint gyakoribb körükben a szívbetegségből eredő korai halálozás.

fejfájás magas vérnyomás kezeléssel népi gyógymódokkal magas vérnyomás és hipotenzió mi ez

Tanulmányunk egyértelműen azt mutatja, hogy törekedni kell a napi ülőidő csökkentésére és minél gyakrabban meg kell szakítani meg az ülőmunkát. Ehhez nem feltétlenül van szükség hosszan tartó fizikai aktivitásra, ez lehet egyszerűen csak öt perc felállás vagy a lábak helyben átmozgatása.

4 fokozatú magas vérnyomás diagnózis hogyan kezelhető a magas vérnyomás stresszel

Nem áll rendelkezésünkre elegendő bizonyíték arra vonatkozóan, hogy melyik a legjobb javaslat az ülőmunka megszakítására. Az egyre több adat azonban arra utal, hogy a megszokott tevékenységek, például a háztartási és egyéb mindennapi aktivitás során megtett lépések is fontos részét képezik a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésének és az egészséges öregedésnek.

magas vérnyomás 140-100 szükséges-e sok vizet inni magas vérnyomás esetén